Fijne ( overnachtings) camping. Wat je nodig hebt is er. Het zwembad is een heerlijke toevoeging. Dorpje loop je zo in. Toen wij er waren was er savonds veel dicht (eetgelegenheden).

Kanepieper

mooie camping met zwembad (veel schaduw plekken) wij moesten 36 euro betalen voor 1 nacht 2 p en hond. voor tussen stop een mooie camping

Janhelga

blijf een mooie camping, prachtig zwembad, goede sanitaire voorzieningen en zeer vriendelijke ontvangst. op de fiets naar Leibnitz en dan eten in de alte post, als ik wat kan aanraden dan is dat het wel!

Municipal Bad & Camping Leibnitz