• februari 2023

Prachtig gelegen camping. Heel vriendelijke ontvangst. Mooi op de zon gelegen met mooi uitzicht. Bushalte bij de weg zorgt voor verbinding richting Filzmoos (gratis) en Ramsau (€2,00 met Wintercard). Loipe onder de camping.

Free-Bird

Wat een leuke camping! We hadden ook wel een prachtig plekje met uitzicht. Vriendelijke en behulpzame mensen en alle voorzieningen dik in orde. Zeer servicegericht. Saintair is keurig, er zou iets meer privacy mogen zijn in de douches. Wij zouden zo nog eens terug komen!

• september 2020

op 20 september al gesloten. tot en met 18 december gesloten

NelJan

Dag, blijkbaar waren jullie zeer teleurgesteld dat we dicht waren, maar om daar nu een 1 voor te geven? Sorry dat we dicht zijn maar soms loopt het anders in het leven dan je wilt. In dit geval zijn we eerder dicht omdat ik helaas een nieuwe heup nodig heb. Aangezien we ook wintercamping zijn moest het nu gebeuren om weer op tijd fit te zijn en te kunnen werken We doen elke dag ons uiterste best voor onze gasten om ze een aangenaam verblijf te geven. Zuur mee te maken dat iemand een 1 geeft en gelijk het totale cijfer enorm zakt. Graag tot een andere keer. Waarbij we misschien de kans krijgen om te laten zien dat we meer waard zijn. Met vriendelijke groet, Inge

• februari 2023

• september 2020