• augustus 2019

een plaats bij een restaurant er zijn geen voorzieningen wel mooi uitzicht vriendelijke uitbater bij gebruik van het restaurant plaats 5 €.

• juli 2018

we waren er in 2016 ... in de wijntaverne die we aan het eten waren en de eerste waren we 5 €, voor het veld hoewel we daar aten en dronken ... het veld is slechts een vloeroppervlak, zonder toevoer, noch elektriciteit, noch water of rioolwater ...

• augustus 2016

juni 2016. Het hotel/pension met restaurant ging pas op 1juli open. Voor het lozen van afvalwater is wel een (lange) afvoerslang nodig. ontvangst was vriendelijk. vanaf de plaats een mooi uitzicht over een dal.

• augustus 2019

• juli 2018