50Plus Campingpark Fisching

Fisching, Murtal, Stiermarken, Oostenrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Beste gast! Net als bij andere campings zijn sommige delen van de camping niet het hele jaar geopend. Na het inchecken bij onze open receptie - 24/7 toegankelijk - heeft u vast het open sanitairgebouw bezocht - en vervolgens bent u naar de open zwemvijver gelopen. Het lijkt er dus op dat de camping open was en alleen het restaurant gesloten was. Uiteraard bevelen wij in deze tijd graag onze restaurantpartners aan.

Mirjamdz

Beste gast! Wij kijken ernaar uit onze gasten te verwelkomen in ons restaurant - misschien heeft u het niet goed begrepen.

GerardenHenny

Bedankt voor de geweldige recensie - we hebben uw ideeën opgeschreven en zijn er dankbaar voor.

50Plus Campingpark Fisching