Zeer aardige ontvangst. Staanplaatsen op de berg groot genoeg. Sanitair schoon. Alles wat je nodig hebt om de omgeving te verkennen. Weer heel blij 👍👍👍

haslbauer

we waren blij dat we hier nog een plaatsje vonden voor 1 nacht, in heel de omgeving was alles vol! Goede sanitaire voorzieningen. we betaalde €30,00 en het werd aan de camper opgehaald! Cash betalen en geen rekening!

• mei 2022

Klein met maar 11 plekken, wel netjes. Soort van selfservice, 20 euro in bakje doen en papiertje pakken en op je voorruit doen. 1 douche 3 minuten warm water voor 1 euro munt. Mooie doorreis plek.

• mei 2022

Caravanpark Ausseerland