• september 2018

We waren hier in september 2018 en zijn gebleven. Het was erg stil. De verwijdering is een beetje vreemd, maar alles werkt met zoet water. Behalve elektriciteit, dus alles was aanwezig, we betaalden niets!

• augustus 2018

Eigenlijk een top plekje, ff zoeken naar de faciliteiten (vers water, afvoer etc. maar wel weer heel duidelijk te vinden) lawaai neemt s'avonds heel erg af, en dat voor 5 euro per nacht.

• augustus 2018

Troosteloze plek. Stond enkel een vervallen caravan. Geen faciliteiten. Wij reden verder.

• september 2018

• Bad Gams 2