fantastisch voor een wintersport vakantie. Goede plaatsen met stroom (€33/dag) op 2 min lopen van de ski lift. Wasruimte, toiletten, douches, ruimte voor de skies en schoenen. Alles netjes.

pbalvers

we zijn net aangekomen en het was ff zoeken om er te komen.Een beetje moeilijke weg om er te komen. Het ziet er netjes uit. prijs is € 65 voor 2 nachten. camper, stroom, kurtax en een hond.

hugovanrijn

Toegang tot de site is niet mogelijk. Er wordt een lokale weg aangelegd en de omleiding naar het plein eindigde in een andere afgesloten weg. Dus we gingen gewoon door.

Alpencamp Marienberg