Frank---Mar10

in onze ogen een hele fijne camping. Prachtig gelegen met indrukwekkende bergwanden rondom. Direct vanaf de camping vele wandelmogelijkheden. Top sanitair! (wat om dat zo te houden wel 2 uur afgesloten wordt voor schoonmaak; wel iets om ff rekening mee te houden…)

e-Ric

Wij stonden hier het weekend van 5 augustus. Genoeg ruime plekken. Wandelen naar Berger Alm en Dorpje met Mpreis supermarkt goed te doen. Leuke kinder wandeling naar dorpje. Goede gratis WiFi.

Nationalparkcamping Kals