prima camping. we waren hier eind oktober en de laatste dag van oktober was de camping gesloten. Voor ons nu geen probleem maar even controleren of hij wel open is in de winter.

fijne camperplekken tussen de fruitbomen met watergeruis en koebellen op de achtergrond. Eén overnachting cash betalen, €25 incl stroom ACSI 2 pers.

Mooie plekken voor buscampers langs de Rossbach: dag en nacht gekabbel. Sanitair ruim voldoende en wordt goed schoongemaakt. Zwembad is heel OK. Imbiss met bier en schnitzels. En boven alles heel vriendelijke eigenaars!

Camping Rossbach