Deze camping bestaat niet meer. Moet eigenlijk van de site af!

• augustus 2021

Geen aanrader. de onvriendelijke eigenaar wilde ons paspoort in zijn kastje op de receptie (lees: schuurtje) houden gedurende ons verblijf. Dit zou vanwege corona zijn. we hebben het niet geaccepteerd en zijn weer weggegaan. kon ook alleen maar cash betalen.

• augustus 2020

Als je van luidruchtige jongeren houdt die tot diep in de nacht muziek aan houden en kunt genieten van de goederentreinen die direct naast de camping langs denderen, en waar je kunt douchen (€5,- p.p) in zeer verouderde toilet/douche gebouw, dan is dit ‘The place to be’!!!

SnelleVlietjes

Deze camping bestaat niet meer. Moet eigenlijk van de site af!

• augustus 2021

• augustus 2020