prachtige omgeving bord dat u moet registreren staat er wel degelijk. dus gaan aanmelden dat we 2 dagen wouden blijven en hiervoor 42 euro betaald. 2 volwassenen en 1 kind. zie foto. toilet en vuilnisbak aanwezig.

• april 2022

Leuke stille plek 's avonds, helaas erg veel licht vanuit het liftgebouw. We moesten direct de 1e dag 19 euro betalen, erg veel voor geen voorzieningen. 's ochtends komt het personeel al om 07:30 de P opscheuren dus voor ons was dit eenmalig.

• april 2022

• Mittelberg 60