Hampi_CH

Kleine camping, verouderd en niet al te schoon sanitair. Camperplaatsen zijn erg krap, je staat erg dicht op de buren. Hangt weinig sfeer op de camping en uitzicht is matig.

johnbo73

Absoluut een aanrader. Ik vind de prijs echt heel redelijk. We voelden ons zeer comfortabel en bleven ons verblijf verlengen. Zeer dicht bij treinstation Tassenbach. Veel excursiemogelijkheden in de omgeving. Zeer goed en schoon sanitair. Zeer aardige campingeigenaren. Wij komen graag terug.

Camping Lienzer Dolomiten