Aussieandthefamily

Beste Campercontact-lezers! Helaas kunnen we deze negatieve review niet serieus nemen. Deze dame was erg onbeleefd, veeleisend en respectloos op kantoor. Ze schreef ook een e-mail met valse namen om ons in diskrediet te brengen. U bent van harte welkom om de meer realistische beoordelingen op deze pagina en op Google te lezen en een idee te krijgen van onze nieuwe sanitaire voorzieningen op: https://www.camping-seespitz.at/de/campingplatz/ausstattung.html. Heel erg bedankt! Uw team van Camping Seespitz, Walchsee

• oktober 2021

Mooi gelegen en netjes geregeld voor 1 overnachting. aanrader voor ons als tussenstop

• oktober 2021

Camping Seespitz