• augustus 2021

Als je houdt van drukke familiecamping dan zit je hier goed. Waterplezier voor de kids. Voor ons was het teveel lawaai. 28 euro betaald , camper en 2 volwassenen. Wel goed en schoon sanitair. Wasmachine in werking gekregen . Kost 2 euro. WiFi 2 euro die alleen werkt dicht bij receptie.

• augustus 2020

Heel ongelukkig. We verbleven hier 9 nachten. 41 € per nacht in rekening gebracht. Totaal onverwacht, aanzienlijk hoger dan het geadverteerde tarief. Mooie schone sanitaire ruimtes, maar de treinen rijden de hele nacht naast de camping en de koeien in het weiland ernaast stinken een beetje.

• augustus 2020

mooie kleine camping. superschoon sanitair met invalidentoiletten. cassetetoilet legen in het invalidentoilet op de herenafdeling. let op: horeca gesloten in het weekend! wel broodjesservice

• augustus 2021

Gasthof Pichler