prima gratis plek. hier mogen er meer van zijn. we stonden helemaal achteraan. Geen last gehad van sporadisch langskomend treinverkeer.

ChristianZomer

Er wordt hier nergens aangegeven dat je hier mag overnachten. Is bij een bibliotheek met mijnmuseum, restaurant en wasstraat.... Bij navraag in de bibliotheek begrepen we dat overnachten geen probleem is. Museum kost maar 10 Zlt. Helaas alleen contant betalen met Zlt.

• juni 2019

Als een plek om goed te blijven, maar je moet niet helemaal naar achteren gaan, omdat het treinverkeer hoorbaar is.

• juni 2019

Parking Boguszow-Gorce