Als "stadsplein" verrassend rustig. Vriendelijke ontvangst, voorbeeldig schoon sanitair. Goed ontworpen terrein. Aanbevolen.

Eisenprinz-PL

Luxe stads camping . Prachtig sanitair gebouw met regen douche Terrein goed onderhouden . verlichting voldoende. Op loop afstand van t centrum. Vriendelijke en behulpzame beheerder.

Harrie-Agricola

Vriendelijke beheerder die even gebeld moest worden omdat we aan de late kant waren. Vrij keuze in ruime plaatsen voor onze camper. De grasplaatsen zijn niet zo vlak, hoger op het terras is vlak verhard met graskeien. Oprit een beetje steil maar goed te doen.

Auto-Camping Park 130