we brachten een nacht door. zonder diensten. alleen grote parkeerplaats. 'S Nachts stilte. we kwamen 's middags en niemand stond allebei op de parkeerplaats. Overdag parkeertarief 20 zloty/dag. geweldige plek voor het bezoeken van omringende rotsen.

• augustus 2021

• juli 2020

Hier twee nachten gestaan voor Zl 40. Prima plek met mooi uitzicht. 's Avonds heel stil. Restaurantjes in de buurt. Buurtwinkel ook. Dixietoilet om je toilet in te lozen. Spectaculaire wandelingen over de tafelberg.

• augustus 2021

• juli 2020