Mazurolandi is een leuk Madurodam-achtig park. Het is echter een deceptie als je na een bezoek aan het park tegen negenen ‘s avonds plotseling te horen krijgt dat je er niet mag blijven staan met je kampeerauto. We moesten vertrekken en de parkeerplaats werd achter ons afgesloten.

• april 2019

Gemakkelijke plek voor grotere dames een beetje krap zat receptie ingewikkeld vanwege de bomen die ik kreeg voor 10 € ongeveer 400 m verder gedurende 2 dagen stond op een geweldige plek

• april 2019

Mazurolandi