Agro camping is een kleine camping direct aan het meer. Bereikbaar over een zandweg van 700 meter. sanitair is verouderd en primitief , maar wel schoon. Helaas geen verlichting in de avond en geen WIFI. Voor een rustig verblijf aan een meer is het een prima verblijf.

Harrie-Agricola

wat een geweldige plek. ook in juli gewoon plaats. Strak aan het water. alleen de prijs is niet meer up to date. 90 pln. per nacht met stroom( 20 pln) lekker " kneuterig"

• oktober 2022

De nadering is smal en op een betere onverharde weg (ongeveer 1 km) maar we vonden de plek geweldig. Begin oktober waren we hier alleen en was alles erg rustig. In het seizoen kan het anders zijn.

• oktober 2022

Agro Camping Olsztyn