Wij hebben hier 2 nachten rustig gestaan in een inham langs de weg aan de haven en 2 keer het oude centrum bezocht. Wat een mazzel weer!

Bully!

dit is echt een geweldige gratis plek met tijdens zo’n beetje kantoortijden een toilet en verder geen voorzieningen. zorg wel dat je er bijtijds bent anders staat het vol met ook veel gewone auto’s van bezoekers vd op vlakbij gelegen prachtige stad Gdansk

Keeske

Voor wat zoveel sterren. Je moet wachten tot er een stoel vrij is. Zonde voor de stad.

Marina Sienna Grobla II