• augustus 2020

• augustus 2019

Tevens recreatie plas in het weekend overdag druk met recreanten. Wij zijn er niet op aangesproken maar volgens mij verboden voor honden. Er waren snacks verkrijgbaar. Sanitair zag er van buiten niet aantrekkelijk uit. 3 prullenbakken overvol. Wij stonden aan het meer, een fantastische plek.

• augustus 2019

Een heel mooie locatie voor een meer dan schappelijke prijs. 40 Zloty per nacht zonder electric. Douche 7 Zloty tss 7en19 uur. Sleutel te vragen aan de receptie. Één nacht zijn er twee geworden. 🙏😀

• augustus 2020

Camping U Basi