• augustus 2021

Parkeren op een hobbelige parkeerplaats. 's Nachts hebben we last gehad van een verwarde man. Politie is 's nachts meerdere malen langs geweest als onderdeel van hun route, ze blijven dan ook enige tijd staan wat de nacht niet rustiger maakt. Het is niet aan te raden hier te staan als enige camper.

• juli 2021

In de natuur op een oude hobbelige mixparking. op achtergrond verkeer maar totaal niet storend. Achter de parking riviertje met stuw. Mogelijkheid om te wandelen en te fietsen. Afvalbak aanwezig.

• september 2020

rustig gelegen parkeerplaats waar je kunt overnachten. Vanuit deze plek hebben we de zoutmijn per fiets bezocht. De route is heuvelachtig en ongeveer 15 km lang met trapondersteuning prima te doen.

• augustus 2021

• juli 2021