Veel mooier zijn ze niet te vinden! Prachtig uitzicht en wij hebben er ongestoord heerlijk geslapen.

L.-Nederhoed

wat een mooie rustige plaats. geweldig uitzicht en 'snachts erg rustig.

• september 2019

Het uitzicht is een 10 waard! Helaas gaf de jeugd die ‘s avonds, in auto’s naar deze plek kwam, ons een onprettig gevoel. We stonden alleen met onze camper. Als er meerdere waren geweest, had dit wellicht gescheeld. Op een prullenbak na zijn er geen voorzieningen.

L.-Nederhoed

wat een mooie rustige plaats. geweldig uitzicht en 'snachts erg rustig.

• september 2019

Pustynia Błędowska - Czubatka