Waar voor je geld heel erg erg gemiddeld. De prijs per dag 100 zolti en niet 20 zolti zoals aangegeven in de aanvraag. Kijk goed naar de foto van de prijs

• oktober 2019

We zullen niet betalen voor de standaard van de jaren 70 van de vorige eeuw, het is het niet waard. We gingen naar een intieme stellplatz in Poronin. Prachtige Tatra-bergen zijn in de herfst.

• augustus 2019

Met onze micro bus en zonder stroom betaalden wij 58 pln. Vlakbij gezellig dorp. Veel kleine tentjes, deed gezellig aan.

• oktober 2019

• augustus 2019