Zeer goede parkeerplaats, direct aan het meer. Sanitair schoon en goed onderhouden. WoMo, 4 volwassenen, 1 nacht, inclusief toilet, douche, voorziening en eindvoorziening 178 plaatsen

H-G-T-52

mooie, rustige camping waar je vrij een plek kan zoeken, vlak aan het water. we betaalden 105 zloty met elektriciteit voor 2 personen in het naseizoen …

• juli 2021

Geweldige plek, alles is in goede staat. Druk tijdens de feestdagen, reserveren aanbevolen. Zeer betrokken personeel, communicatie in het Pools of Engels.

• juli 2021

Camping Echo