Kleine camping waar alles goed is geregeld. Goed sanitair Klein terras met eet cafe. Ruim sportveld met achterop het veld, een vijver. Daar zat helaas, door de droogte, weinig water in De omgeving is leuk om te verkennen met fiets. Prima wegen

• augustus 2021

Fijne ruime plekken op diverse terrassen voor campers en caravans. Schoon sanitair en goede wifi ontvangst, ook al sta je wat verder van de receptie. Leuke uitvalsbasis om te wandelen of fietsen.

• juni 2021

bent u op doorreis met de camper is dit een geschikte plek om enkele dagen uit te rusten.Vriendlijke ontvangst Ned. talig alle voorzieningen aanwezig, inclusief internet. Fam Jose & Theo.

• augustus 2021

• juni 2021