Ruime camping, was bij aankomst voldoende plek! Vrij rustig op camper plaatsen, tenten redelijk gevuld. Sanitair netjes. Leuke wandeling naar uitkijkpunt en ruïne.

Jurrejanie

Mooie schone en rustige camping douche en toilet gebouw vrij nieuw. En er is genoeg te doen in de omgeving

Fury

ten eerste prima camping . ruim, netjes, maar nergens een water punt , water is toch wel iets wat op een groot veld niet mag ontbreken. verder waren bij ons de douches om 20.00 uur al koud, wij waren alleen op veld 4 , als het vol staat gaat het nog sneller.

Camping Pod Lasem