Tijdens de zomer is er een toeslag van 20 PLN voor parkeren, en daarnaast is er een kleine toeslag voor naar het strand gaan. We mochten een nachtje blijven.

• augustus 2020

Prima camperplek meet veel plaatsen. Avonds inderdaad wat last van jongeren in luidruchtige autos. Maar wij stonden hier op zondagavond dus erg lang hebben we er niet last van gehad.

• augustus 2019

Op de parking aan een meer. Op de parking wordt geracet met auto's, luide muziek en ontploffen van bommetjes door de plaatselijke hangjongeren. Geen aanrader!

• augustus 2020

• augustus 2019