Met uitzicht op het meer betaal je ook meer ! Wat verder van het meer af daalt het tarief, maar toch best prijzig. Verder niets mis mee al moet je er wel om denken steeds je pasje mee te nemen om van douche of toilet gebruik te kunnen maken.

schiebro

Kan alleen de laatste twee beoordelingen bevestigen. Wij betaalden echter 152 PLN voor 1 nacht in een camper voor 2 personen en dat vind ik veel te duur in vergelijking met andere plaatsen in de regio. Misschien zie je het anders bij kinderen die vermaakt willen worden.🤷‍♀️

Fugger89

Een leuke camping dichtbij een meer. Voldoende ruime plekken. Sanitair is nieuw. Ook verschillen watertappunten. Goede wandel-, watersport- en fietsmogelijkheden. Fietsverhuur. Wij betaalden in juni 116 PLN per nacht. 2 personen incl elect., water en douche. Geen WiFi.

• Wędkarska 59

46-045, Turawa, Polen