• augustus 2021

Fijn verblijf gehad. Heerlijk gegeten in het restaurant. De was kunnen doen en buiten kunnen drogen. Op de fiets naar Sanok is goed te doen. Ongeveer 15 km.

• augustus 2021

Super mooi campingterrein, goed onderhouden, veel voorzieningen, mooi gelegen. Wij maakten een mooie wandeling vanaf de camping en een fietstocht langs historische houten kerkjes met als hoogtepunt het oudste kerkje van Polen (1510)in Ulucz(10km ver). Prachtige omgeving voor fietsen en wandelen.

Camping Diabla Gora