• mei 2022

Recent totale renovatie van de locatie. Veel recreatie toegevoegd. Camperplaats op andere locatie. Iets verder van het restaurant. Eigen parkeerplek voor campers. Met complete zuil voor betaalde voorzieningen. Nu staan we er alleen. Zeer aan te bevelen.

• augustus 2020

• juli 2020

Prima plek. Fietsmogelijkheden, eventueel via het pontje iets verder op. Geen voorzieningen, maar in het dorp, achter de kathedraal bevinden zich openbare toiletten, waar met enige inventiviteit water gehaald en geloosd kan worden. Spreekt vanzelf dat we alles natuurlijk weer schoon achterlaten.

• mei 2022

• augustus 2020