• juli 2020

Helppo kulkea keskustaan, mukava omistaja. Saniteettitilat vanhoja, mutta toimivat.

• juli 2019

Vrij prijzig tov andere locatie in dorp maar was dicht rond middernacht en wilde niet meer open doen voor ons. Deze wel.... beetje verouderde looks maar eigenaren behulpzaam en aardig. In verhouding hadden ook zij circa 10-15 euro moeten rekenen. Nu 25 + 2,50 voor watergebruik.

• april 2019

Prima plaats voor overnachting. Vriendelijke dame, keurige uitleg. Vlakbij park en centrum

• juli 2020

• juli 2019