Leuke kleine simplex en goede campingkant met een vriendelijke Duits sprekende eigenaar. 1 douche voor iedereen, 4 toiletten, allemaal schoon. Meertje om te zwemmen ongeveer 20 minuten lopen. Ik hou van de wigwam.

Jongleer

een super rustige camping niet heel groot voir een perfecte vakantie.De eigenaar is heel vriendelijk en komt even een praatje maken. goed onderhouden grasveld en alle voorzieningen zijn er.

Trudy63

Niet slecht voor een overnachting Wij betaalden € 25,00 voor 2 personen met stroom Sanitaire voorzieningen zijn oud en niet schoon

Boerderij Wojciech Szczepanski