De prijs is 20 euro voor een camper en 2 personen zonder stroom per nacht. En geen 20 pln. Maar prima ontvangst door de eigenaar. Fijne doorreis plek.

bank

Afgebakende plaatsen (Heg op foto 3 is gegroeid) aan de rand van centrum, boulevard en restaurants. Grote super aan de overkant. Keurig sanitair. Wij betaalden €22.46 voor 2 pers + 2 honden, incl. stroom en douche.

• april 2023

We hadden een heerlijk verblijf van één nacht hier, eigenaar erg vriendelijk, de faciliteiten waren mooi en schoon. Dicht bij winkels, voorzieningen en strand. Wel met bezoek.

• april 2023

BRAWO 119