• juli 2021

topplek voor 75 zloty’s per 24 uur Gelijk vragen aan beheerder of je na de ingang links gelijk naar boven mag. Hij gaf aan ons aan wel door te rijden zodat hij de camper in de gaten kon houden voor beveiliging. Wel laag hangende takken

• juni 2019

De cordinaten van de camperplaats zijn N 54° 27’ 43.3 “ - O 018° 33, 14.8” iets afgelegen en geen voorziening gelegen naast de camping

• januari 2018

Tegenover parkeerplaats van zwembad. Bij binnenkomst links omhoog rijden. Boven is plateau waar je mooi kunt staan. Op gras. 50 zl.

• juli 2021

• juni 2019