Wij staan op het veld en hebben € 37,00 betaald Het is een schande dat de bouwwerkzaamheden om half acht 's ochtends zo luid zijn dat niemand kan slapen. Wij staan vrijwel het hele jaar op campings, maar voor deze prijs hebben wij nog nooit zoiets meegemaakt

Hippo&Mops

De plaats is goed, maar de prijzen niet. Voor drie nachten met elektriciteit betaalden we € 42,60!!! per dag. Toen ik vroeg of het geen Acsi-plaats was, zei de exploitant nee 👎, maar ze zou 10% in rekening brengen. Aftrekken mensen Resultaat zie hierboven

Rewal Camping Kliff NR.192