Genoten van deze prachtige plek, dank voor de hartelijke ontvangst, de heerlijke verse melk en eieren. Helemaal bijzonder dat de boerin kaas op bestelling maakt, ik koos kummelkaas, heerlijk! Kampvuur in de avond is heerlijk ontspannen.

• augustus 2021

Wat een geweldig mooie locatie en een rust. Nog even 1 km verderop gekeken daar is nog een camping, maar wat een drukte daar. Deze plek verdiend 5 sterren, maar geen wifi, de afwasplek vies en het sanitair is heel eenvoudig en was niet echt schoon daarom maar 3*

• 78-551, Piaseczno, Polen

Agroturystika Leszek Lacki 78-551 Czaplinak