• augustus 2020

Een zeer verzorgde plek op een hele mooie locatie aan een meer. De oprit is speciaal ontworpen voor lange en brede voertuigen, maar het kan. De plaats heeft alles wat we nodig hebben, een mooie weide en een geweldig uitzicht. In de verte hoor je de weg duidelijk.

• juli 2019

26/07/2019 : een mooi veld aan een meer. alleen de plaatsen aan de buitenkant zijn redelijk vlak, voor de rest heb je echt blokken nodig. ontvangst niet onvriendelijk. alleen contant betalen, in zlotys of euros. ( €18.75 voor camper en 2 pers.incl.stroom).

• augustus 2018

• augustus 2020