Mooie, rustige, kleine, eenvoudige camping. Zeer vriendelijke eigenaar. We betaalden 80 PLN voor een camper, 2 personen en een hond, met elektra. Gratis water, gratis toilet legen en grijs water.

• augustus 2021

zeer slecht, geen aanrader. bij aankomst was de politie bezig met een lijk uit het water te halen en herrie tot diep in de nacht. eens maar nooit weer

• augustus 2021

Leuke camping met super uitzicht over het meer. Je kan er kanons huren, waterfietsen en surf materiaal. Onze kinderen hebben leuk surfles gehad. Sanitair is beperkt en afwas doe je met koud water. Er heerst een super “surf cultuur”.

Surfcamp Gardna