zie alle vorige revieuws die kloppen. moesten nu 110zlt betalen voor 2 personen en electra je kan hier ook met de tent op een klein veldje staan in Polen betaal je altijd minimaal 110zlt is onze ervaring zowel met als zonder service op campings en niet vergelijkbaar zijn zoals in Nederland

alma-piek

Goede locatie aan de beginpunten van de wandelingen in de gebergten. Douches en wc in 1 hokje (er waren er in totaal 5), dus soms even wachten. Redelijk schoon. Niet echt een camping maar meer een camperplek met voorzieningen.

Camper Park Olimp