• augustus 2019

We kwamen na een paar jaar terug naar deze plek. Parkeren in het seizoen op een drukke dag met veel bussen en personenauto's. 'S Nachts is parkeren een arena voor jonge eigenaren van vervallen VW-golf en andere dorpswagens !!! Er is niets veranderd op het gebied van toiletten.

• juli 2019

• mei 2019

eerlijk gebied goed voor het bezoek van het kasteel, maar niet voor de nacht van de jonge mensen op zoek naar de confrontatie van parkeren naast muziek schreeuw rook van de kampeerauto door de nadelen niemand bewaker de nacht we verlieten de plaats om 11 uur

• augustus 2019

• juli 2019