• augustus 2020

Camping en huisjes erg vol. Veel mensen, maar te verwachten met 32 gr. Zijn er niet gaan staan!! 500 mtr verder prima camping gevonden. Nog niet in Campercontact maar ik heb deze aangemeld.

• november 2019

Deze plaats is van oktober tot april GESLOTEN. Een heel slecht pad vanaf de weg naar de site, met veel diepe gaten. We kwamen hier op 27 oktober aan om de poort op slot te vinden met het bericht gesloten.

• september 2019

Rommelige camping. Opgelet er zijn maar twee tappunten met drinkbaar water