Wat is dit een leuke camperplaats. Tussen de wijngaarden en mooi verzorgd aangelegd met alle voorzieningen. Uiterst vriendelijk ontvangst door jonge dame van de wijnwinkel cq wijnproeverij. Meteen twee flessen wijn gekocht en we kregen twee chique Schott Zwiesel wijnglazen erbij.

RiWiCamp

Inmiddels een mooie schone nieuwe camperplaats op grind met uitzicht op de wijngaarden (incl. stroom, afvalbakken en schoon/vuil water depot). Wij stonden hier alleen, heerlijk rustig wat ons betreft😉. 70 zloty all-in per nacht.

• juni 2021

Erg leuk om even een tussenstop te maken en een wijnproeverij met daarbij heerlijke kaasjes te doen. Omdat het ging regenen stonden we niet in de wijngaard maar op de afgesloten parkeerplaats. erg prettig! Gratis maar het is wel de bedoeling dat je wijn en/of kaas koopt.

• juni 2021

Winnica Sandomierska