• juli 2018

Deze parkeerplaats bestaat NIET. Als je er nog steeds naar op zoek bent, rijd je 6 kilometer over een verheven bestrating en door diepe kuilen. We waren erg moe en moesten helemaal terugrijden. Wie kan zo'n idioot bedenken? We waren voor het eerst erg teleurgesteld met CamperContact.

• juni 2018

Moeilijk te vinden,vriendelijke jonge eigenaar die vlot Engels praat ,er waren drie los lopende honden,een ervan werd s’nachts buiten opgesloten in een kooi,bijna gans de nacht geblaft,de locatie was rommelig oude vrakken van auto’s.geen WiFi ,douchen was nog niet mogelijk

• juli 2018

• juni 2018