Zoals een camperplaats annex camping hoort te zijn. Goed sanitair en schoon, zéér ruime plaatsen, prachtige omgeving etc. We werden zeer vriendelijk ontvangen door gastheer en gastvrouw. Praten zowel Duits als Engels. Erg klantvriendelijk. Eind augustus stonden we met 4 campers.

Paul-en-Marij

Zeer vriendelijk ontvangst door de gastvrouw, spreekt zowel Engels als vloeiend Duits. Campingplaatsen zien er geweldig mooi uit. Sanitair is keurig en heel schoon. Alle faciliteiten aanwezig. Enige minpuntje is enig geluidsoverlast van het autoverkeer. Boodschappen wel vooraf inslaan.

BLquint

heerlijke rustige camping zeer vriendelijk ontvangst ook no ff een biertje gebietst waren we aan toe eigenlijk veel te goedkoop natuurlijk 15,00 !!

Agroturistik Camping Mazury