Tommo

Vriendelijke ontvangst , super verzorgde camper plaats met alles wat je nodig hebt. Na een flinke hobbelweg vroeg mijn vrouw zich af waar we terecht zouden komen .Een klein paradijsje is het antwoord daarop. Net bij de brouwerij 4 flesjes gekocht en daar nu van aan het genieten.

Slimcamperen

Netjes, ruim en schoon. Douche, toiletten en sanizuil aanwezig. Ook kan je relaxen in de sauna (Incl afkoelen), warm bad en rust ruimte. Drankje doen of bierproeverij behoort tot de mogelijkheden. Gastvrije en gezellige schoondochter maakt tijd vrij voor een vriendelijk praatje. Aanrader!

Gzub Camper Park