Kościół Rzymskokatolicki Pw. św. Barbary

Poręba Średnia, Powiat Wyszkowski, Woiwodschap Mazovië, Polen

Kościół Rzymskokatolicki Pw. św. Barbary

Parkeerplaats naast ziekenhuis en Barbarijse kerk - Rustige plaats - geen voorzieningen - centrum 2km,

• 07-308, Poręba Średnia, Polen
  • PLN 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Schone en rustige plek om te verblijven, maar zonder enige "service"! De bewoners zijn ook erg vriendelijk en vinden af en toe een WOMO'S niet "vervelend"! Wel luiden de kerkklokken om 6.00 uur 's ochtends en op donderdag is er markt op het plein voor de kerk! We hebben hier heerlijk geslapen !!!

• juli 2020

Prima doorreisplekje. Overdag wat jongeren, geen enkele last van gehad, 's avonds helemaal stil. Er is een openbaar toilet van de kerk, maar niet echt schoon en werd begin van de avond afgesloten. Verse broodjes op 100/200 meter bij een supermarkt te halen.

• juni 2020

We zijn gestopt op 17-06-2020. We gebruiken deze parkeerplaats al enkele jaren. De ruimte is betegeld en alles is schoon. In de ochtend bevonden we ons in het centrum van de lokale markt :)

Sergei-Vahnitski

Deze locatie heeft 7 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• juli 2020

• juni 2020

Sergei-Vahnitski

Deze locatie heeft 7 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• 07-308, Poręba Średnia, Polen

• PLN 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Verhard