• september 2017

Eigenaar gaf aan dat de camping tijdelijk niet beschikbaar is. Heeft deze camping zowel bij SVR als deze site wel als geopend staan. We hebben diverse mensen gesproken die voor een gesloten hek bij deze camping hebben gestaan

• juni 2015

We waren hier gisteren (25-6-2015) maar helaas geen enkel teken van leven. Poort dicht en gras hoog dus niet uitnodigend. Jammer. Lute

• augustus 2014

Heerlijk rustige camping met uitzicht op de Karpaten. Zeer vriendelijke, behulpzame beheerders. De naam is veranderd in 'Camping Panorama'.

• september 2017

• juni 2015