• september 2021

Allereerst is de plek geweldig en inderdaad wat moeilijker te vinden maar wat wel jammer is dat er 10 pln staat en wij 60 pln moesten betalen. En aangezien je voor de rest geen voorzieningen hebt is dit te duur. Misschien hebben wij alleen deze ervaring maar dat vonden we erg jammer.

• september 2021

Wat een magnifieke plek! Vooral voor mensen die van natuurcampings en wildkamperen houden. vriendelijke ontvangst en gelukkig werd er naast Pools en Russisch ook Duits gesproken. Eerdere review mbt routebeschrijving klopt: door blijven rijden tot het bordje links staat.

Camping Country Dudek