• augustus 2020

Schitterende plek aan het meer met zeer ruime plekken incl. stroom. Douche en toilet aanwezig, maar eenvoudig. Aardige eigenaren die ons met hun auto een mooie plek wezen. Eigenares spreekt Duits. Authentiek dorp.

• mei 2019

perfecte camperplaats, heel ruim aan meer eenvoudig sanitair, geen douche, aardige familie

• oktober 2017

Zeer mooie eigenaar aan een meertje met alles wat je nodig hebt voor weinig geld

• augustus 2020

• mei 2019

• oktober 2017

• 78-445, Ostroróg, Polen

Sitecode: 19011

Zeltplatz (Agroturystyka - U Janka)